Waar te repareren?

Is uw SEB toestel kapot? Geen paniek, wij hebben een oplossing voor u
Of uw product nu onder garantie is of buiten de garantie valt, hieronder vindt u de verschillende mogelijkheden om uw toestel toe te vertrouwen aan één van onze erkende herstellers.

België

Ga naar de balie of stuur uw pakket op eigen kosten naar de volgende erkende hersellers:

    • BP Electro
    • Rue Gaston Durvaux 24
    • 6043 Ransart
    • Email : bpelectro.sav@gmail.com
    • 6043 Ransart Email: bpelectro.sav@gmail.com Open van maandag tot donderdag van 13:00 tot 19:00
    • LetMeRepair Benelux BV
    • Schippersstraat 7
    • 3500 HASSELT
    • Telefoon: 078 35 34 54
    • Email : Info@LetMeRepair.be
    • Open van maandag tot vrijdag van 8:30 tot 12:15 uur en van 12:45 tot 17:00 uur
    • BP Electro - Librairie Dewolf
    • Avenue du Progrès 3
    • 4432 ALLEUR
    • Email : bpelectro.sav@gmail.com
    • Open van maandag tot en met woensdag van 9.00 tot 15.00 uur – donderdag tot en met vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur en zaterdag van 9.00 tot 13.00 uur
    • Ga naar het inleverpunt - Let op GEEN VERZENDING

Kiest u voor de Click&Repair formule

Registreer uw toestel hier en volg uw reparatie via de E-Care website

  • Enkel de zendingen vanuit België zijn toegestaan
  • GRATIS verzend- en retourkosten alleen voor producten onder garantie

Groothertogdom Luxemburg

Ga naar de balie of stuur uw pakket op eigen kosten naar

    • SER-TEC
    • Rue du Château d'eau 5
    • L-3354 LEUDELANGE
    • Telefoon: +352 37 20 44 401
    • Email : sertec@grlou.com
    • Opend van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 12:00 uur en van 14:00 tot 17:00 uur
BELANGRIJKE OPMERKINGEN:
  • Uw product moet compleet, schoon en leeg zijn van alle inhoud (koffie, water, olie, enz.)
  • Voeg een zo volledig mogelijke beschrijving van de storing toe, evenals uw volledige contactgegevens inclusief een e-mailadres
  • Een kopie van uw aankooptitel is verplicht om de garantieoproep te rechtvaardigen, anders wordt u een offerte toegestuurd
  • Een apparaat dat bij een afgiftepunt wordt afgeleverd of naar een reparateur wordt verzonden, moet naar behoren worden verpakt om het te beschermen tegen eventuele transportschade. Wij verwerpen alle aansprakelijkheid voor eventuele transportschade

Waar koop je een reserveonderdeel of accessoire?

Neem contact op met een winkel die gespecialiseerd is in de verkoop van reserveonderdelen en accessoires voor huishoudtoestellen (onderstaande lijst niet sluitend).

 

Heeft u de antwoorden op uw vragen niet gevonden of wilt u meer informatie?U kunt ook contact opnemen met onze erkende reparateurs BP Electro-Let Me Repair voor België of Ser-Tec voor het Groothertogdom Luxemburg

Heeft u de antwoorden op uw vragen niet gevonden of wilt u meer informatie? Neem contact met ons op